Surfers Paradise & Brisbane!! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Karen Reynvoet - WaarBenJij.nu Surfers Paradise & Brisbane!! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Karen Reynvoet - WaarBenJij.nu

Surfers Paradise & Brisbane!!

Door: KarenDownUnder

Blijf op de hoogte en volg Karen

01 November 2011 | Australië, Brisbane

Hoi allemaal,

Hoog tijd voor een nieuwe update... Straks weet ik zelf niet meer wat ik allemaal gedaan heb :)
Zoals jullie waarschijnlijk al weten reis ik nu samen met Cathleen. En dat wordt iedere dag alleen maar leuker. Het is gewoon g.e.w.e.l.d.i.g hoe we op elkaar afgestemd zijn.
Ondertussen zijn we in Surfers Paradise geweest. Wat, als je het mij vraagt, niet 'echt' een surfers paradise is. Dan verkies ik meer Byron Bay daarvoor... Maar goed. Het was leuk om daar geweest te zijn. We hebben onze tijd daar voornamelijk doorgebracht op het strand, en ook even in het centrum. Ik heb er aan bodyboarden gedaan en heb er ook de kust op en af gejogd. Blootvoets... Met pijnlijke spieren en voeten als gevolg. Maar goed... We zijn sportief :) Na 2 leuke nachten in Surfers zijn we verder getrokken richting Brisbane. Het broertje van Sydney... Ook leuk om hier eens geweest te zijn. Het was een hel om met mijn stijve spieren en zere voet van het station naar het YHA te lopen. Maar eens aangekomen bleek dit een splinter nieuw Hostel te zijn. Echt wel cool... Met een zwembad op het dak en een prachtig uitzicht over de skyline van Brisbane. Vandaag hebben we een flinke wandeltocht gemaakt langs de Brisbane River, De Botanic Gardens en de Story Bridge. Super leuk allemaal... Wandelen tussen die hoge gebouwen en vanuit een druk centrum kom je dan terecht in de Botanic Gardens (een groot park). Vandaag was er ook een belangrijke paardenrace, waar ze hier zo gek van zijn in Australië. Overal zag je rijke mensen met vreemde dingen (hoeden / haarspelden) in hun haar. Très chique... Op het Kings Georges plein was er een groot scherm waar heel veel mensen spannend naartoe zaten te kijken, aan cafés probeerden ze zelfs een glimp op te vangen van de race... Echt geweldig! Tijdens onze wandeling terug hebben we onze Noosa River trip vastgelegd. Het 3 daagse kano avontuur. Dat wil dus zeggen dat we morgen richting Noosa vertrekken (28°C daar!!). Ongeveer 3u in de bus. En donderdag vertrekken we richting de rivier en beginnen we vervolgens aan onze 3 daagse. Waarin we helemaal back tot basic zullen overnachten. Ik ben zeer benieuwd!
Ik denk dat de foto's weer meer zullen laten zien dan ik ook maar kan vertellen in woorden...
Ik kan het niet genoeg zeggen... Ik ben zo blij dat ik de beslissing genomen heb om naar hier te komen. Het is echt geweldig! Het is alsof ik me hier thuis voel... En neen, geen zorgen. Ik ga ook héél blij zijn om weer naar huis te komen over 8 maanden. Maar eerst staat er me nog een heleboel te wachten. En ik daar geniet ik van, iedere seconde!

Klik voor de rest van de foto's op de volgende link:
https://picasaweb.google.com/108841674062075524172/SurfersParadiseBrisbane?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMym8Zn4iIaVyAE&feat=directlink


Kus

Tot gauw, na mijn Noosa trip!

Liefs,

Karen



  • 01 November 2011 - 15:04

    Mama:

    Waauwww, wat een mooie foto's en dan die haaien, ik heb het jou gezegd dat die er zijn hè deugniet ;-))
    Die gekke snuiten zijn er toch nog steeds, haha!!!
    Tot gauw... love you
    mama xxx

  • 01 November 2011 - 17:41

    Kristof:

    Looking good shorty. Blijven Goaaaaaaan!!!

  • 01 November 2011 - 18:27

    Ilse Reynvoet:

    hey meid, kzie da je dromen uitkomen .. dit is prachtig om te lezen en te zien ... geniet er nog van grtjs dikke x amber,arne en ilse xxx

  • 01 November 2011 - 18:38

    Ivanka :

    Wauw, coole haaien :)

  • 02 November 2011 - 08:47

    Jeke Uit Lanaken :

    mooi zeer mooie foto:s ik kan je niet genoeg zeggen geniet er van maar dat gebeurt wel dat zien we wel aan je sneutjes groetjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 02 November 2011 - 09:50

    Marij & Co:

    :-), prachtige foto 's!!!
    vergeet je reddingsvestje niet aan te doen!!!
    groetels uit hechtel!!!

  • 03 November 2011 - 01:17

    Je Oudste Neef:

    Hey tof. Je foto's tonen de schoonheid en de jeugdigheid van Australie.
    Geniet er maar van. Maar vooral... Neem je tijd om alles rustig te bekijken. Dit zijn "once in a lifetime's"

    Groeten uit As (vannacht vlucht naar IJsland-Reykjavik)

  • 03 November 2011 - 18:06

    Meter:

    Hei metekindje,sorry dat ik nog niks heb laten horen maar onze pc doet het niet altijd.
    heb wel van Cindy gehoord dat het je goed gaat en nu lees ik hoe geweldig gij het daar heb,geniet er maar van en geef je oogjes maar de volle ladingen wees maar voorzichtig hé met die kanotocht.dikke kusjes meter

  • 06 November 2011 - 11:14

    Marc:

    hoi Karen, wij hebben samen je foto's gezien. Ziet er allemaal geweldig uit en het is aan je te zien dat je ervan geniet. We kijken uit naar de foto's van je kanotochtje. Dit is waarvoor je naar ginder ging. Leef je droom.
    Groetjes van Jeroen, Nick en Marc en tot binnekort. knuffel en x

  • 07 November 2011 - 15:58

    Danny & Daniella:

    Hey Karentje .! Je hebt het precies volledig naar je zin hé, en wat een fotogeniek land daar.

    Hef Fun
    XXX. D & D

  • 09 November 2011 - 12:38

    Filip, Birgit & Co:

    Hey, mooi meisje,

    We zien inderdaad dat je het daar goed hebt in Australië! Geniet er met volle teugen van en jaja, we volgen je reisverslagen op de voet! Jenno vind jouw foto's écht 'mega cool' !
    We hebben verleden week een heel mooie namiddag en avond gehad samen met je lieve mama en Marc in Hasselt!
    Tot gauw,
    Knuffels en kusjes,
    Birgit, Filip, Jenno & Jade

  • 11 November 2011 - 11:41

    Rigo Spetebroot:

    Karen...it is the time of your life..enjoy !!

  • 12 November 2011 - 09:53

    Rachele:

    Waauw, prachtige foto's!
    En dan die paardenrace! Ik zou onmiddellijk zelf zo een hoed zijn gaan halen om tussen al die vrouwen te gaan staan :D

    Dikke kus,
    Mis je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Hoi iedereen, Eindelijk... Ik vertrek binnenkort naar Australie! Mijn grote droom komt uit... Ik hoop er een zalige tijd te hebben. Dingen over mezelf te ontdekken en andere, nieuwe ervaringen op te doen :) Yes... I'll go with the flow & have no worries!

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 554
Totaal aantal bezoekers 113445

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2012 - 25 Juli 2013

Australia Part 2

20 September 2011 - 18 Juni 2012

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: