Op weg met de Arendonkse jongens... - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Karen Reynvoet - WaarBenJij.nu Op weg met de Arendonkse jongens... - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Karen Reynvoet - WaarBenJij.nu

Op weg met de Arendonkse jongens...

Door: KarenDownUnder

Blijf op de hoogte en volg Karen

26 Oktober 2011 | Australië, Coffs Harbour

Dag iedereen,

Ondertussen ben ik beland in Coffs Harbour! Een zeer mooi plekje... zie foto's!
Maandag ben ik met de 2 Belgische, weliswaar Arendonkse jongens, vertrokken. Een mooie weg langs de 'Waterfall Way'. Aangezien we niet voor het donker zouden aankomen in Coffs zijn we gestopt in het oude dorpje Bellingen. Op een eenzame camping ons tentje opgezet. Nog net voor het donker. De volgende dag waren we op een uurtje tijd in Coffs Harbour. Zalig om de kust te zien!
Na een voormiddagje op het strand te hebben doorgebracht zijn we op zoek gegaan naar een slaapplek. Na toch wel wat lang zoeken naar de goedkoopste optie zijn we op een camping uitgekomen voor $35 per dag. Met gratis internet en vlak aan het strand. Als we de prijs door 3 delen is dat dus een zeer voordelige optie.
Zodadelijk ga ik me bevragen voor een busrit richting Byron Bay. Ik denk vandaag nog te vertrekken. Hier is het momenteel bewolkt. Het heeft de hele nacht geregend. Op zoek naar de zon dus! :)

Voorlopig laat ik het bij dit kort verslag. Ik denk dat de foto's genoeg zeggen dat ik het nog steeds naar mijn zin heb. En natuurlijk wil ik jullie een beetje jaloers maken, hihi!

Tot gauw,

x Karen

  • 26 Oktober 2011 - 04:20

    David En Christel:

    geweldig Nu begin je ons toch echt wel jaloers te maken.
    geniet er van.
    groetjes en een dikke kus X
    David en Christel

  • 26 Oktober 2011 - 05:48

    Jeke Uit Lanaken:

    geweldig hoe het daar uit ziet fantastis geniet er van je laat vele jaloerse mensen achter groetjes

  • 26 Oktober 2011 - 06:19

    Cindy En Benny:

    Adembenemend gewoon die foto's!
    Jij brengt Australië mee tot in onze woonkamer Karen. ;-)
    Geniet nog lekker verder van je uniek avontuur.
    grts, Cindy en Benny

  • 26 Oktober 2011 - 06:49

    Patje:

    Prachtige landschappen en er gaan er nog meer volgen, ik voel het ;-)). Groetjes aan de Arendonkse jongens en veel plezier samen xxxxjesssss

  • 26 Oktober 2011 - 06:51

    Nadine En Co:

    ja, ge zijt er ingeslaagd. dju ik ben jaloers.
    x

  • 26 Oktober 2011 - 07:00

    Papa:

    Ik geniet met je mee Koekske. ;o) Geweeeeeeeeeeeeeeeeeldig mooi! xxx

  • 26 Oktober 2011 - 07:36

    Sarah:

    FUCKING AMAZING !!!!!!

  • 26 Oktober 2011 - 09:01

    Sjmindie:

    Knappe foto's en knappe jongens... Ge hebt u dat weer goed bekeken, Reynvoet ;-)

  • 26 Oktober 2011 - 12:26

    Liesbeth Lanaken:

    hallo karen,
    Leuk om je daar zo te zien ... ik heb al veel gehoord via je mama maar mijn nieuwsgierigheid om ook eens je foto`s en je resiverslagen te bekijken kon ik niet bedwingen... Het is echt prachtig . Knap van jou om zo in het avontuur te stappen... Geniet ervan ! Jij doet het gewoon waar vele mensen van dromen. je ziet dat je het echt naar je zin hebt. Echt geweldig , zeer mooi....Profiteer van het mooie landschap, van de lokale bevolking, van zoveel meer,...

  • 26 Oktober 2011 - 14:56

    Ilse Reynvoet:

    i wish i could fly, for 48 hours ... geniet ervan meid grtjs dikke x

  • 26 Oktober 2011 - 18:46

    Marij & Co:

    't lijkt me niet moeilijk om daar te genieten! prachtige omgeving en charmant reisgezelschap :-). hier schijnt het zonneke ook, maar voor hoelang nog... enjoy!!!
    groetjes van ons allemaal!

  • 26 Oktober 2011 - 19:55

    Mariëlle:

    Karen!!!!!!!!!!!! Zaaaaalig
    tis niet te geloven dat lijkt me gewoon super zo rond trekken en de hele dag gewoon doen waar je zin in hebt gewoon zalig!
    En ja ik ben jaloers !
    Geniet er maar van want dit neemt niemand je af heel veel plezier
    dada doei

  • 27 Oktober 2011 - 19:39

    Mama:

    Amai, wat heerlijk om zo te kunnen genieten :-)
    Dikke knuffel X Love you
    mama

  • 31 Oktober 2011 - 09:01

    Rachele:

    Amaai, de foto's worden steeds mooier.
    De gedachte dat je daar bent, en er zo van kan genieten, is super!
    Leuk dat je gezelschap hebt!

    Dikke kus,
    mis je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Hoi iedereen, Eindelijk... Ik vertrek binnenkort naar Australie! Mijn grote droom komt uit... Ik hoop er een zalige tijd te hebben. Dingen over mezelf te ontdekken en andere, nieuwe ervaringen op te doen :) Yes... I'll go with the flow & have no worries!

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 113440

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2012 - 25 Juli 2013

Australia Part 2

20 September 2011 - 18 Juni 2012

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: