De laatste week als Jilleroo! - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Karen Reynvoet - WaarBenJij.nu De laatste week als Jilleroo! - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Karen Reynvoet - WaarBenJij.nu

De laatste week als Jilleroo!

Door: KarenDownUnder

Blijf op de hoogte en volg Karen

22 Oktober 2011 | Australië, Tamworth

G'day Mates!

Wat een massa reacties :D GEWELDIG!

Mijn laatste week op de farm zit er op. Het was nog een weekje om nooit meer te vergeten. Een bewogen week met een pak nieuwe belevenissen!
Maandagochtend kwam er een nieuwe groep aan van maar 9 studenten, waarbij ook 2 belgen :) Whoehoew!
Het was dus een bewogen, gezellige week. Waarbij ik genoten heb van iedere dag.
En dan nu de langverwachte mededeling... Ik heb de mini - balletjes eraf gebeten. Sindsdien jaag ik de schrik op het lijf van alle mannelijke studenten op de school, haha! Verder heb ik ook mogen helpen bij het castreren van een kalf en zelf mogen branden! Auwtsj.. Arm kalf. :)
De jongleer - competitie heb ik helaas niet gewonnen. Graham was veeeeel beter. Maar, ik kan jongleren. Wel zo'n 20sec. aan een stuk. En dat is het voornaamste. Ik zal nog wel beter worden gedurende mijn trip.
Gisteren heb ik afscheid genomen van alles en iedereen op de farm. Mijn tekstje op de muur geschreven (want dat doen alle staff-leden als ze vertrekken). Ik wil er zeker nog eens teruggaan... Maar wanneer, dat zullen we nog wel zien. De voorbije 4 weken waren één van de leukste momenten in mijn leven. En de mensen die ik er heb leren kennen zal ik nooit vergeten!
Nu op naar een nieuw avontuur. Op zoek naar vervoer en verblijf voor de komende week. Het liefst zou ik naar Port Macquarie gaan, waar Sabine ondertussen ook is. Maar ik vrees dat me dat net te duur is. Ik moet dan een deel terug naar onder reizen en vervolgens weer naar boven. (Het openbaar vervoer is hier nogal een vreemd systeem) De 2 Belgische jongens willen me een stuk mee naar boven nemen maar ze weten alleen nog niet waarheen en wanneer ze vertrekken. Dus ik wacht dat nog even af vandaag en dan zullen we wel zien. Voorlopig blijf ik dit weekend nog in Tamworth. We slapen samen in een hotelkamer met de staffleden die maandag terug naar de Farm vertrekken. Best wel gezellig... Waarschijnlijk zal ik ofwel zondagavond met de bus vertrekken richting Byron bay of Brisbane. Of maandag met de Belgische jongens vertrekken. Ik verkies denk ik de laatste optie! Ik hou jullie op de hoogte :)
Momenteel kunnen we hier al iets meer dan een week genieten van zomerse temperaturen tussen 20°C en 30°C. Kan niet beter dus!
Genieten is de boodschap...

Dikke kus aan iedereen.

x

Jullie horen snel weer iets van me!

  • 22 Oktober 2011 - 07:09

    Jeke Uit Lanaken :

    hoi meisje ik kijk met de mond vol tanden naar jou foto,s vind het geweldig wat je allemaal doet geniet er maar van want het zijn maar 240 dagen meer voor ons is dat lang maar voor jou zal het vlug gaan groetjes dikke kus xxxxxxxxxxxxxxx

  • 22 Oktober 2011 - 09:03

    Sarah & Luna:

    Wow, wow, wow , wow, wow, geen woorden voor !!!!!

    xxx van ons

  • 22 Oktober 2011 - 12:36

    Sanne:

    WHhhaaaa Karen hoe super !!! Ik zou zeggen geniet ervan met volle teugen, ik voel u tot hier glunderen ;-) !
    Een nieuwe start.. een heel ander leven... Het moet geweldig zijn !!

    Dikke kussen !!

  • 22 Oktober 2011 - 12:36

    Sanne:

    WHhhaaaa Karen hoe super !!! Ik zou zeggen geniet ervan met volle teugen, ik voel u tot hier glunderen ;-) !
    Een nieuwe start.. een heel ander leven... Het moet geweldig zijn !!

    Dikke kussen !!

  • 22 Oktober 2011 - 15:22

    Rachele:

    Wat een mooie foto's van een prachtige omgeving!
    Het is echt bijzonder dat je daar bent!

    Dikke kus

  • 22 Oktober 2011 - 18:16

    Mama:

    Hey cowgirl ;-))
    Love you xxx

  • 22 Oktober 2011 - 19:04

    Roosje:

    Hey Karen, Wat een kei mooie foto's en wat een prachtige natuur . Echt om verliefd op te worden. Ik denk dat het moeilijk zal zijn waneer je terug naar ons koude belgenlandje komt. Gelukkig voor jou duurt dat nog even .We hopen dat je nog mooie avonturen mee maakt . Ongelofelijk hoe mooi ginder. Dank u wel dat we dank zij uw foto's en verslagen mee kunnen genieten
    Dikke dikke knuffel van ons allen en we hopen vlug nog iets van je te horen en te zien xxxxxx

  • 22 Oktober 2011 - 19:53

    Ilse:

    Mooi Karen! Ik geniet telkens weer! Maar ik moet eerlijk toegeven, dat met die balletjes... jakkes... ik zou dat ni gedaan hebben. Knap van je! :-)
    Ik zou zeggen, blijven genieten!!!
    Dikke knuffel, ook van Liese en Floor!!!
    xxx

  • 22 Oktober 2011 - 21:11

    Papa:

    De foto's en filmpjes zijn super Koekske. Ik Ben trots op je. Zo Puur zo jij. Genieten en nog eens genieten, iedere seconden. Love you!

  • 22 Oktober 2011 - 21:43

    Zusje:

    Wow kanertje,
    die balletjes zijn echt keiii vies haha :p
    het moet daar zo ongelooflijk zalig zijn!
    en ik voel je gelukkigheid en het enthousiasme van op de fotos tot hier stralen ;)
    ik hou zoveel van je en ik mis jej!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx<33333333333333333333

  • 23 Oktober 2011 - 13:18

    Frans&LILIANE:

    hey karin,amai ge durft nog al dat was super dat je de balletjes er af beet .en verder gaat het wel goed zo te zien op de fotos jullie doen zo van alles wat we kijken weer uit naar het volgende groetjes en nog een fijne tijd daarin het verre land knuffels van ons allemaal liliane en co.......

  • 23 Oktober 2011 - 17:59

    Nadine:

    Dank je Karen, om een beetje van de australische warmte bij ons binnen te brengen. 't was leuk je gisteren even gehoord te hebben.
    x

  • 23 Oktober 2011 - 18:21

    Martine:

    Hoi Karen
    Wat was het leuk om gisteren even met je te skypen. Zo geweldig. Het leek gewoon of je om de hoek was. Deze foto's zijn geweldig. Echt jou.
    We zien je op de foto's dubbel en dik genieten.
    Echt wel een geweldige ervaring.

    En dat ballen bijten lijkt me toch echt wel vies.;))

  • 24 Oktober 2011 - 09:42

    Petra:

    Weer een super verslag! We genieten met je mee... Maak er nog wat van, veel succes de komende weken. Nu begint het grote avontuur van door het grote Australië trekken. Hou ons op de hoogte, we smullen mee (alleen dat van die ballekes sla ik liever over). Dikke knuffel van ons....

  • 24 Oktober 2011 - 17:43

    Je Oudste Neef:

    Leuk je verslag te lezen.
    zit momenteel zelf in LA en Santa-Barbara.
    Dus vanuit de andere, andere kant van de wereld nog veel plezier op je trip.

  • 25 Oktober 2011 - 19:22

    Myriam:

    De ene in Australië, de andere in LA en ik thuis ...... maar ik geniet van jullie avonturen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Hoi iedereen, Eindelijk... Ik vertrek binnenkort naar Australie! Mijn grote droom komt uit... Ik hoop er een zalige tijd te hebben. Dingen over mezelf te ontdekken en andere, nieuwe ervaringen op te doen :) Yes... I'll go with the flow & have no worries!

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 761
Totaal aantal bezoekers 113428

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2012 - 25 Juli 2013

Australia Part 2

20 September 2011 - 18 Juni 2012

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: