Dag 4 - Jetlag day... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karen Reynvoet - WaarBenJij.nu Dag 4 - Jetlag day... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karen Reynvoet - WaarBenJij.nu

Dag 4 - Jetlag day...

Door: KarenDownUnder

Blijf op de hoogte en volg Karen

24 September 2011 | Australië, Sydney

Hi mates!

Ik schrijf nu nog even een verslagje. Want rond half 8 mijn tijd (bij jullie dus half 11) verloopt mijn internet. En morgen vertrek ik al vroeg richting Tamworth. Naar het hostel waar ze me maandagochtend oppikken om te vertrekken naar Leconfield... De cowboy-cursus!! :)
Vandaag zijn we nog eens naar de Harbour Bridge geweest en even door een plaatselijk, gezellig marktje gelopen. En weer terug... Op de 'dijk' bij Opera House is altijd wel iets te doen. Aboriginals die didgeridoo spelen, live optredens,... Vandaag was er een meisje die helemaal in een box kan kruipen, en die was echt super klein! (zie foto's).
Onderweg terug naar huis begon het te regenen. Niet heel hard mr toch ook niet echt leuk om hier ook regen te hebben :( Ik ben de winkeltjes wat afgelopen om nog Allstars te kunnen kopen. Toch leuk om soms ook een schoen met veters aan je voeten te hebben die niet heel zwaar is :)
Daarna ben ik ook inkopen gaan doen voor de treinrit van morgen. Ik zal in de trein zitten van 10.05u die hier vertrekt in Sydney Centraal. Het wordt een uitdaging op zich om daar een trein te nemen denk ik. En dan komt de trein aan in Tamworth om 16.15u. Daar heb ik alvast een Hostel geboekt en maandagochtend komen ze me dan oppikken om naar de cursus te gaan. Ik weet dus niet of ik vanaf morgen nog ergens internet ga hebben. Ook weet ik niet of er daar GSM verbinding zal zijn. Maar dus niet ongerust worden. Zo gauw als ik weer kan, plaats ik een berichtje :)
Met toch wel wat zenuwen om morgen in mijn uppie te vertrekken en iedereen hier achter te laten ga ik de avond inzetten. En proberen vroeg te gaan slapen!

Dag iedereen... Tot gauw!

Knuffel Karen

  • 24 September 2011 - 08:46

    Zusje:

    Het ziet er daar zaaaalig uit! Geniet ervan ;D en haha, zo een partybus ga ik ooks testen later :p

  • 24 September 2011 - 09:14

    Ilse:

    Een cowboy-cursus, keicool!!! Geniet ervan, en als je terug bent kan jij misschien eens die cursus op de Bornehoeve geven?! :-) Veel plezier meisje!!!
    xxx

  • 24 September 2011 - 10:42

    Sarah & Luna:

    wow, wow en nog eens wow...x

  • 24 September 2011 - 17:00

    Marij & Co:

    't zal allemaal wel meevallen zo in je uppie kanjertje, voor je het weet heb je er weer een deel vrienden bij :-D. geniet ervan!!!
    liefs van ons allemaal

  • 25 September 2011 - 06:58

    Nadine:

    Go Mate,

    Het zal wel allemaal los lopen. Wij kijken hier alvast allemaal uit naar je volgende verslag.
    xxx

  • 25 September 2011 - 08:58

    Vonne:

    Lieverd, ik ben echt super trots op je! Gaaf man, zo'n cowboy-cursus. Ben benieuwd wat het allemaal inhoud... Super om al je verhaaltjes te lezen!
    Dikke knuffel, liefs!

  • 25 September 2011 - 18:38

    D&D:


    Hey karentje ,
    we wensen je veel avontuur en plezier dag na dag en geniet met volle teugen van dat grote land.

    XXX
    Daniella & Danny

  • 25 September 2011 - 20:03

    Papa En Pascale:

    Hey Karentje, hadden dit weekend geen internet. net je bericht gelezen en op dit moment ben je aan het slapen. Als we je morgen niet meer horen: have fun in the train and with the cowboys (zijn benieuwd)! xxxxx van ons!

  • 26 September 2011 - 10:28

    Het Dialectwonder:

    Joehoe Kangoeroe, chance dat uw schrijfstijl acceptabel is, ik zou me anders door dit boekwerk moeten worstelen :-). Ik lees u graag, maar ik lees nog liever dat ge het naar uw zin hebt! Hier is het voor de verandering ook wel goed weer. Geniet van grote mensen in kleine dozen, van regendruppels (zo is belgie toch niet erg ver weg), van schapen scheren, van eeuwig durende treinritten, van uitslapen (niet VERslapen) en van een volle portefeuille :-).Koesj koesj for you, daar in de bush! Xx

  • 26 September 2011 - 13:57

    Miej:

    Liefieejj-
    Wat leuk om al je verhalen te lezen zo ben je toch niet zo ver weg :p
    Geniet ervannn! Ik denk aan je :))
    Zoennn <3

  • 26 September 2011 - 18:00

    Myriam:

    Te gek allemaal!!!!!

  • 28 September 2011 - 05:42

    Mama:

    Jij bent een super dochter :-)
    LOVE YOU XXX

  • 28 September 2011 - 08:03

    Papa En Pascale:

    Wij willen nieuws!!!! Veel nieuws!!!!! xxxxxxx

  • 28 September 2011 - 11:18

    Papa:

    Leuk om te lezen Koekie, zo te zien en te horen geniet je en dat voelt goed voor mij.
    Hopelijk komt er snel weer een verslagje.
    Ik ben fier op je, hou van je en mis je!!!
    Warme knuffel mega zoen.
    Papa

  • 28 September 2011 - 17:15

    Jeke Uit Lanaken:

    hoi meid alles goed hoop ik ben vandaag bij je mama geweest voor mijn voetjes hoop dat met jou alles goed is geniet er van ik wens je het beste daar in australie dikke kus xxx

  • 28 September 2011 - 20:56

    Mama:

    Hey lieve meid,ik hoop vlug iets te horen van jou. Alle mensen vragen naar jou,lief hè!!
    Ik hoop dat het je meevalt op de cursus en weer veel te vertellen heb op je blog.
    Ik mis je enorm ... hou van je!!!
    Dikke knuffel X van mama

  • 30 September 2011 - 21:52

    Mama:

    Dag lieve meid, ik ben zo blij dat ik vandaag jou lief stemmeke heb gehoord, zaaaaalig :-)
    Je was zo opgewekt en tevreden en je had zoveel te vertellen in een paar minuutjes, je bent zo schattig! Ik ben benieuwd naar je foto's en wens je nog hèèl vèèl fun als "cowboygurl" op die grote ranch... Wees wel voorzichtig hè!!!
    Tot hoors...
    Dikke stevige lange knuffel, hmmmmmm.. Hou van je!!!

  • 01 Oktober 2011 - 18:33

    Martine:

    Hoi Karen.
    Ik hoop dat je het leuk hebt daar op de ranch. Jammer dat je ons nu niks kan laten horen. Ik was juist nog aan het denken. Vroeger zeiden we karentje. Maar eigenlijk voel ik me nu heel klein. Zo trots op jou!!!
    Dikke kus en knuffel. xxx Martine

    P.S. Onze wout heeft al een paar keer gevraagd of het echt wel ver is waar je bent. Toen ik zei dat jij ging slapen als wij opstonden, bekeek hij me alsof ik de grootste onzin aan het vertellen was. Je ziet maar zelfs onze kleine man lijkt je toch wel te missen.

  • 02 Oktober 2011 - 13:27

    Jeke Uit Lanaken :

    hoi meid alles goed met je daar jammer dat je geen internet hebt hoopen dat we vlug iets van je horen dikke kus xxx

  • 05 Oktober 2011 - 05:09

    Mama:

    Dag mijn lieve meid, ik wil je even zeggen dat je gisteren gesponserd bent door Christel de kapster in Zutendaal en haar mama Coba. Je hebt 3 eur gekregen :-) Ook moest ik je heel veel sterkte wensen en je moet heel voorzichtig zijn!
    Ze hebben ook het artikel gelezen van in de krant en ze moesten huilen.
    Ze zijn fier op jou omdat jij dat durft te doen.
    Zoals je weet is iedereen wel trots op jou hè!!!
    Dikke lieve knuffels
    XXX Hou van je en mis je...

  • 05 Oktober 2011 - 18:29

    Kristof:

    Hey ukkepuk!

    Niet om u achter uw veren te zitten ofzo he, maar wij willen nieuwsssss!

  • 05 Oktober 2011 - 18:57

    Rachele:

    Dag lieve Karen,
    ik heb je nu al een hele tijd niet meer gehoord. Ik hoop dat het je goed gaat.
    Gelukkig schrijft je mama af en toe een berichtje dat ze je heeft gehoord.
    Zo weet ik natuurlijk dat alles in orde is :)
    Veel plezier en veel avontuur toegewenst,
    Mis je
    xXx

  • 12 Oktober 2011 - 09:47

    Rina:

    he karen hier in genk is het aan regenen.maar als ik aan jou denk meisje komt spontaan een glimlach ;ik zie je in gedachten bij de paarden en mest ruimen;mama is vandaag jarig .weet dat ze niet alleen is.dikke knuffel cowboy girl.hihahola

  • 12 Oktober 2011 - 09:48

    Rina:

    he karen hier in genk is het aan regenen.maar als ik aan jou denk meisje komt spontaan een glimlach ;ik zie je in gedachten bij de paarden en mest ruimen;mama is vandaag jarig .weet dat ze niet alleen is.dikke knuffel cowboy girl.hihahola

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Hoi iedereen, Eindelijk... Ik vertrek binnenkort naar Australie! Mijn grote droom komt uit... Ik hoop er een zalige tijd te hebben. Dingen over mezelf te ontdekken en andere, nieuwe ervaringen op te doen :) Yes... I'll go with the flow & have no worries!

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 487
Totaal aantal bezoekers 113441

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2012 - 25 Juli 2013

Australia Part 2

20 September 2011 - 18 Juni 2012

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: