De roadtrip door de outback... - Reisverslag uit Cairns, Australië van Karen Reynvoet - WaarBenJij.nu De roadtrip door de outback... - Reisverslag uit Cairns, Australië van Karen Reynvoet - WaarBenJij.nu

De roadtrip door de outback...

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

02 December 2011 | Australië, Cairns

Zo vriendjes...
Ik sta op het punt om met 5 Duitsers, 1 Nederlander... Waarvan 2 meisjes (een duitse & ik), 4500km af te leggen. Met 2 auto's... Dwars door het midden van Australië.
Gepakt en gezakt, we zijn er helemaal klaar voor!
Gisteren ben ik de laatste inkopen gaan doen. Vooral veel fruit en mueslirepen. Alle andere inkopen ivm water en ander voedsel hebben de jongens gedaan! Dat belooft :) We hebben zo'n 30l water bij ons en kunnen onderweg nog wel een aantal dingen bijkopen. Al zal dat waarschijnlijk nogal duur zijn. Daarom zijn de meeste inkopen nu gedaan.
Ik vind het vreselijk om Cathleen achter te laten. Maar, laten we zeggen dat er een nieuw hoofdstuk begint. Een nieuw avontuur! En daar kijk ik naar uit...
Jullie zullen waarschijnlijk lange tijd niks meer van mij horen. Maar, geen nieuws = goed nieuws.

Tot gauw!

Dikke xxx'en

Karen

  • 02 December 2011 - 06:14

    Pascale:

    Goeie reis Karentje en vergeet nooit "we love you!" xxxxxxxxx van ons allemaal!!! Veel plezier!

  • 02 December 2011 - 06:41

    Tante Rita:

    Wees voorzichtig maar vooral geniet er van!!!! Dikke zoen xxxxxxxxxxxxxx

  • 02 December 2011 - 06:57

    MARIE LOUISE:

    SUCCES KAREN EN GENIET VAN JE ROADTRIP !!!

  • 02 December 2011 - 08:38

    Ilse Reynvoet:

    geniet van je reis en wees voorzichtig tot gauw ....dikke knuf en xxxxxxxx

  • 02 December 2011 - 10:34

    Liesl:

    take care honeyyyyyyyyyyyyy!! xxx

  • 02 December 2011 - 16:35

    David En Christel:

    Laat vlug iets van je horen zodat we niet ongerust worden.
    we kijken uit naar je volgend verhaal.
    groetjes en geniet er van XXXXX

  • 02 December 2011 - 18:37

    Co & Marij:

    nu zien jullie er nog allemaal netjes afgeborsteld uit... binnen een paar dagen is het als op bivak gaan denk ik, uren in de wind ruiken ze jullie al aankomen :-) geniet!!!

  • 02 December 2011 - 19:41

    Martine, Koen En Co:

    Geniet ervan en voorzichtig. En laat zeker zo snel als je kan iets van je horen. dikke knuf. xxx

  • 02 December 2011 - 22:12

    Mama:

    Ik hoop dat je veilig je kilometers zal afleggen...en weer vlug iets van jou zal horen, je kent mama hè!!! ;-)
    Dikke knuffel X love you

  • 04 December 2011 - 23:26

    Je Oudste Neef:

    Have a save trip.

  • 05 December 2011 - 14:00

    Roosje:

    Ben benieuwd naar je roadtrip want volgens je mama was het al erg spannend geweest!!!!Fijn voor je dat je weer met een aantal vrienden samen dit kan beleven. Hopelijk heb je bij kerst en nieuwjaar ook leuk gezelschap om te vieren. Morgenvroeg is het hier sinterklaas dus maar op zoek naar lekkere chocolade mannetjes hm hm hm
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag xxxxxxxxx

  • 05 December 2011 - 19:07

    Rachele:

    Veeeeel plezier toegewenst Stoeteltje. Wees voorzichtig.
    Ik denk aan je, en wacht al op het volgend verslag!

    xXx

  • 05 December 2011 - 19:33

    Meterke:

    Laat het goed gaan en goed voorzichtig zijn he.
    dikke kus xxx

  • 05 December 2011 - 19:33

    Meterke:

    Laat het goed gaan en goed voorzichtig zijn he.
    dikke kus xxx

  • 07 December 2011 - 16:14

    Nadine En Co:

    tegen beter weten in toch even gluren of niks op de blog staat. We wachten geduldig af....
    Geniet er van, maar daar twijfel ik niet aan.
    X

  • 10 December 2011 - 20:14

    Rina:

    Hoi karen ;
    Ik heb net nogeens je verslagen gelezen ;
    Met een glas wijn in de hand ;
    Klink ik op jou en je vrienden .
    weet dat ik veel aan je denk
    Toi toi toi meid je doet dat goed xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Hoi iedereen, Eindelijk... Ik vertrek binnenkort naar Australie! Mijn grote droom komt uit... Ik hoop er een zalige tijd te hebben. Dingen over mezelf te ontdekken en andere, nieuwe ervaringen op te doen :) Yes... I'll go with the flow & have no worries!

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 746
Totaal aantal bezoekers 113437

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2012 - 25 Juli 2013

Australia Part 2

20 September 2011 - 18 Juni 2012

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: