Australia Part 2 - Reisverslag uit Zutendaal, België van Karen Reynvoet - WaarBenJij.nu Australia Part 2 - Reisverslag uit Zutendaal, België van Karen Reynvoet - WaarBenJij.nu

Australia Part 2

Blijf op de hoogte en volg Karen

01 Oktober 2012 | België, Zutendaal

Hier gaan we dan weer... Op naar 't beloofde land! :)

Nog enkele uurtjes te gaan (exact 10u en 27 minuten)...
Je zou denken: 'Och, dat is nog tijd genoeg om te genieten van alle laatste momenten!'. Maar dan moet ik jullie teleurstellen. Al vertrek ik met een hoop meer ervaring. 10 uurtjes lijken niet genoeg om nog voor 100% te genieten van alles waar ik thuis opnieuw afscheid van moet nemen. En ik moet eerlijk zijn... Afscheid nemen is niet mijn sterkste kant. Maar, van wie wel?
Hoe dan ook... Het is mijn keuze. En opnieuw zal deze keuze me voor uitdagingen stellen, leuke en ook minder leuke. Maar daarvoor doe ik het! Grenzen opzoeken, evolueren en de wereld verkennen in al zijn opzichten.

Zoals de meesten onder jullie wel weten is mijn terugvlucht nog niet geboekt. De wegen staan dus open... 1 ding is zeker, de westkust zie ik nog voor mijn terugreis naar België. En langer dan de aankomende Veluwe (waar ik ieder jaar naartoe ga met de paardjes) blijf ik niet.
Het zal na de komende10 maanden tijd worden om alles weer op pootjes te zetten. En ook hier weer een weg te zoeken naar een leventje waar ik me goed bij voel.
Maar:

"Yesterday is history, tomorrow's a mystery and today... is a gift!
That's why they call it the present."

En zo is het. Dus de boodschap aan mezelf is genieten van het moment waarin ik leef. Een boodschap voor iedereen trouwens.

Zo... Ik ga mijn laatste spulletjes nog in orde brengen. Eigenlijk moet alles nog gepakt worden, ga ik nog afscheid nemen van oa mijn diertjes en papa & patje. Mama brengt me naar de luchthaven. We vertrekken rond 2u richting Zaventem. Om 19.20u stijgt mijn vliegtuig op richting Frankfurt. Daar zal ik vervolgens om 22.00u richting Singapore vliegen. 12u later ongeveer kom ik daar aan en zal ik 7uurtjes moeten wachten op mijn vlucht naar Australië. Dan nog 7 uurtjes vliegen, en we zijn in Melbourne. Hopelijk komen dan al mijn koffers toe (die ik immers niet meer gezien heb van in België) en moet ik nog een half uurtje op de bus en een uurtje op de trein richting Pakenham. Waar ze me zullen opwachten :)

Jullie horen wel snel weer wat van me!

Bedankt voor alle lieve afscheids - berichtjes...

Ik ga hoe dan ook iedereen en alles missen. But I'll be back! ;)
No worries...

Dikke zoenen xxx,

Karen

  • 01 Oktober 2012 - 12:52

    Martine:

    Dikke kussen van ons allemaal. We kijken echt weer uit naar je verslagjes.
    Koen, Martine, Mirthe en Wout xxxx

  • 01 Oktober 2012 - 13:05

    Mama:

    Super mooi gedaan meid, weer een blog waar zovele vrienden naar uitkijken om jou verhalen te lezen en je kunnen te volgen, zo zijn we toch nog een beetje "samen" :-)
    Het zal je wel mee vallen, een nieuw avontuur, 10 maanden weer een nieuwe uitdaging!
    Wees vooral voorzichtig, en geniet dat is mijn boodschap!!!
    Hou van je en ga je weer missen, maar de woorden van jou, "ik kom terug" geven me kracht!
    Alvast een veilige reis, en hoor je tussen de vluchten in...
    Dikke kusjes xxx en vele knuffes van mama <3


  • 01 Oktober 2012 - 13:14

    Roosje:

    Hallo Karen, nog een hele trip te gaan voor je ginder thuis komt. We kijken graag uit naar je mooie verhalen en foto's en geniet er maar van!!!!!
    Groetjes en Hilaire en mij . xxxxxx

  • 01 Oktober 2012 - 18:05

    Eef:

    Heel veel suc6 Karen, maar dat gaat zo'n ongelooflijk dappere meid zeker weer met 2 vingers in neus lukken! Geniet er van, iets wat je ongelooflijk hard zal doen! En ik stuur je zeker wat beschermengeltjes mee! Enjoy, girl! Xxx

  • 02 Oktober 2012 - 08:47

    Azer:

    Have a nice trip meid! Tot snel! :-)

  • 02 Oktober 2012 - 17:26

    Co En Marij:

    geniet er ten volle van!!!

  • 03 Oktober 2012 - 10:31

    Rina:

    He karen
    Het avontuur gaat weer beginnen
    Toitoitoi dit word weer genieten van je verslagen,
    knuffel xxx

  • 03 Oktober 2012 - 12:50

    Paulusz Jan:

    heyla

    veel succes met de reis ik ben stikjaloers :)
    Ik hoop de je koffers heel blijven :p

    grtz jan ( van de as adventure)

  • 03 Oktober 2012 - 13:01

    Patje&co ;-)):

    Warme en dikke knuffels van ons en de beestjes! xxx

  • 14 Oktober 2012 - 21:24

    Dirk:

    Hola Karen,

    Yes hebben je terug gevonden na onze leuke vakantie met de mama.Amuzement en go on wij volgen je , succes! Vele groetjes van Anne en Dirk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Hoi iedereen, Eindelijk... Ik vertrek binnenkort naar Australie! Mijn grote droom komt uit... Ik hoop er een zalige tijd te hebben. Dingen over mezelf te ontdekken en andere, nieuwe ervaringen op te doen :) Yes... I'll go with the flow & have no worries!

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 874
Totaal aantal bezoekers 113424

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2012 - 25 Juli 2013

Australia Part 2

20 September 2011 - 18 Juni 2012

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: