Merry X-mas & a Happy New Year! - Reisverslag uit Catani, Australië van Karen Reynvoet - WaarBenJij.nu Merry X-mas & a Happy New Year! - Reisverslag uit Catani, Australië van Karen Reynvoet - WaarBenJij.nu

Merry X-mas & a Happy New Year!

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

24 December 2012 | Australië, Catani

Lieve allemaal,

Een nieuw verhaaltje vanuit Down Under... Op kerstavond :)

Aan deze kant van de wereld gaat ook alles gewoon zijn gangetje.
Al is het dagelijkse ritme iets minder stevig. Nadat we een portie autopech te verteren kregen met niet 1, maar 2 van de auto's die 3 paarden tegelijk kunnen trekken... is de structuur wat weggevallen. Enkele ochtenden nam het meer dan een uur in beslag om tot de renbaan te geraken omdat de auto overhitte. Geen pretje om rond 4.30u in de ochtend, pikke donker, langs de kant van de weg te staan. Maar goed, part of the deal... tot de andere, betere auto gemaakt zou zijn. Die wou namelijk niet meer starten. En het is hier geen - 10 graden... Dus daar kon het niet aan liggen ;)
Eens de betere auto terug was bleek dat die nog met enkele kwaaltjes zat... die rijdt namelijk op gas en gaf nogal harde knallen wat ze hier 'backfire' noemen. Uiteindelijk stonden we ook met die auto langs de kant... Met een vuurtje onder de motorkap. OMG! Als we met iets pech konden hebben... gebeurde het.
Maar goed... die periode is voorbij. Alle auto's zijn genezen :)
De structuur is alleen nog niet helemaal op pijl. Waarschijnlijk met de aankomende feestdagen. We gaan minder vaak naar de renbaan, trainen in plaats daarvan de paarden hier in de weide... 's avonds zegt Tara: 'Ok Karen... Wake up at 5am.' Maar dan om 5am... Bzzz bzzz, een smsje: 'Make it 7!' Haha... no worries... Ik heb mijn slaap de afgelopen weken / dagen wel wat kunnen inhalen door de ongestructureerde ochtenden.
Verder hebben we hard gewerkt aan de afwerking van de stallen die nu zo goed als klaar voor gebruik zijn. En natuurlijk voor kerst alles netjes opgeruimd in en rondom het huis. Genoeg bezigheden, dat wel... :)

Om even terug te komen op mijn vorige blog... Tussen Tara en mij is alles weer helemaal in orde. Beter dan voorheen. Op 1 of andere manier is het tij gekeerd. Gelukkig maar :)

Verder heb ik bericht gekregen van Paulientje en Annemie dat ze me komen vergezellen tijdens mijn trip aan de westkust. Een roadtrip... Aan de mooiste kant van Australie. Dat wordt waanzinnig!
Ook krijg ik heel binnenkort bezoek van Ruben. Jullie horen daar nog wel van ;)
Allersinds leuk om mensen van het thuisfront hier te mogen ontvangen. Een nieuwe ervaring!

Oh ja... bijna vergeten... Ik ben nu ook volop aan het 'strappen / groomen' tijdens de races! Heerlijk :) ik leef in een filmwereld!
Toch voel ik ook wel dat, als ik weer thuiskom, het de hoogste tijd is om de draad weer op te pikken in ons Belgenlandje. Te ontwaken uit mijn droom (als dat moet?) En dan uit te zoeken wat ik nu eigenlijk wil :) Het lijkt alsof dat alleen maar moeilijker wordt... Maar we zien wel waar de tijd ons brengt. Genieten van iedere dag, ieder moment.

Om af te sluiten wil ik iedereen nog een gezellige kerst wensen... Geniet van de mensen om jullie heen. En natuurlijk ook een goed uiteinde en heel veel geluk en een goede gezondheid in 2013! Want dat zijn de 2 belangrijkste ingredienten...

Link naar de foto's:

https://picasaweb.google.com/108841674062075524172/XMasPics?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJWskf2UtvORRA&feat=directlink




Groetjes,

Karen uit Oz!

  • 24 December 2012 - 15:26

    Ruben:

    Hahahaha... Jullie horen daar nog wel van... dat beloofd... X

  • 24 December 2012 - 16:22

    Roosje:

    Hey Karen, wat fijn om nog eens iets te horen van je. Ben blij dat de problemen tussen jou en Tara zijn opgelost.
    Dat gaat een leuke reis worden als Paulien en Annemie je komen vergezellen tijdens je reis langs de westkust. En van Ruben , ja daar heb ik al iets over gehoord van je mama, geniet ervan !!!!!
    Hier is het echt geen kesrtweer, het regent alle dagen en de temperatuur is ook niet normaal (10°) Dan heb ik toch liever sneeuw of vrieskou met kerst , dan is de sfeer toch anders . Maar ja bij jou is het nu ook een andere kerst (al je 2de ginder) Geniet ervan en hopelijk vele pakjes voor je onder de kesrtboom!!!!
    Ga je met oudjaar op stap of heb je daar geen tijd voor????
    We wensen je in ieder geval gezellige en warme kesrtdagen en de beste wensen voor 2013 !!!!
    Lieve groetjes uit Zonhoven en een dikke knuffel van ons allen xxxxxx
    Roosje en co
















  • 24 December 2012 - 19:03

    Rina :

    yes !een verslag van karen
    fijn te horen dat alles oké is
    nog veel gezellige dagen ginder
    en een goed avontuurlijke nieuwe jaar!!!&2013))))xxx

  • 26 December 2012 - 09:30

    Molenaers Sabine:

    Dag,karen ik wens je alvast een fijne kerst en een gelukkig "2013" toe!Moge al je wensen en dromen in vervulling gaan.Fijn te horen dat je er een mooie tijd doorbrengt en dat alles ok is.Ik wens je nog heel veel succes in alles wat je doet en gaat doen de komende tijd,groetjes sabine.

  • 26 December 2012 - 10:35

    Petra:

    Hoi Karen,

    Genieten!!!! Zowel voor jou als voor ons om te lezen hoe het je vergaat daarachter.

    Alvast een hele fijne eindejaarsperiode, en ik zal je missen als mijn webshop straks weer nieuwe zomerartikelen nodig heeft... ;-)

    Dikke xxx'en
    Petra, Johan, Yara en Febe

  • 28 December 2012 - 20:46

    Mama:

    Lieve meid, een mooi kerstverhaal ;-) mooie foto's en weten dat het goed met je gaat en dat je geniet, super!!!
    Geniet nog maar fijn en tot hoors...

    Dikke kusjes XXX knuffels
    mama en minouke <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karen

Hoi iedereen, Eindelijk... Ik vertrek binnenkort naar Australie! Mijn grote droom komt uit... Ik hoop er een zalige tijd te hebben. Dingen over mezelf te ontdekken en andere, nieuwe ervaringen op te doen :) Yes... I'll go with the flow & have no worries!

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 843
Totaal aantal bezoekers 113335

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2012 - 25 Juli 2013

Australia Part 2

20 September 2011 - 18 Juni 2012

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: